Träning

Nyss hemkommen ifrån en privatlektion hemma hos Emma Emanuelsson i Lerum. Blev en väldigt lång dag eftersom vi åkte till stallet vid 11 och kom hem vid halv åtta men det va skoj!
Dock fastnade vi i backen som ledde upp till stallet så vi fick lasta av mitt i backen och sen fick Bo (Emmas pappa) dra upp oss med traktorn, så det blev lite försenat.

Men själva träningen gick bra och vi gjorde väldigt nyttiga markarbets övningar som jag kommer använda mig av i fortsättningen. Han var lite tjaffsig i början men sen blev han sådär härligt lösgjord och följsam. Slutade på några språng på 110 cm bara för att hitta rytmen. Med tanke på att han inte har hoppat ordentligt på ett tag så är jag väldigt nöjd.

Men nu måste jag hoppa i duschen, hare bra!

 
Bild sen i juli.


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-18 @ 17:24:37
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

kul att det gick bra :) otäckt att fastna dock

2011-01-20 @ 20:15:48
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0