Träning för Emma

Jag var och tränade hoppning för Emma Emanuelsson i onsdags för första gången. Jag tyckte hon var riktigt bra och hon var rak och tydligt med hur man skulle göra i vissa övningar och lät en tänka själv så det blev utmanande. Riktigt bra med andra ord! Nu har jag visserligen bara tränat en gång men jag ska vara med varannan onsdag i fortsättningen så får vi se.

Vi Jag hade lite problem i kombinationen eftersom jag inte red på ordentligt in. Men fick tips hur jag skulle tackla mina problem som jag inte orkar förklara alla :P
Jag hade min vanliga otur så jag var dunder förkyld och när jag skulle sätta på mig ridstöveln så gick hela dragkedjan sönder! :O så jag fick rida i ridskor och kingslands showsocks (eller vad dom heter dom som är i nylon där stövel skaftet ska vara) Så hon måste tro att jag har världens sämsta underskänkel eftersom det blev väldigt halkigt...

Har inga bilder men ni kan få en på Emma istället:


Bilden är tagen härifrån http://casey.webblogg.se/images/2010/emma-emanuelsson-cactus-l_1_68639250.jpg

Kommentarer
Postat av: emilia

vad roligt att hon var bra då kom juh in på specialidrotten men den sög.. ;S så bra att du har kommit igång med bloggandet eftersom vi inte träffas varje dag så vet ja juh inte hur det går för er ;)

2010-09-12 @ 21:48:02
URL: http://emiliasandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0