Ny hjälm


Haha ser förjävlig ut men kolla på bara på hjälmen! Färgen passade perfekt till mina marinblåa saker. Köpte den igår och premiär red med den på Emma träningen, de va väldigt stor skillnad jämfört med jw hjälmen.

Aja men träningen igår gick bra kände att jag börjar rida lite mer aktivt och inte bara "nöjer" mig när jag kommer fel utan faktiskt hjälper honom mer. Sista rundan kändes as bra alla linjer stämde även att jag kom taskigt in och tre kombinationen va klockren! Har haft en del problem med tre kombinationer när jag mesrider in så han smet förbi några gånger men sen skärpte jag mig och började rida.

Fast jag har fortfarande inte bestämt om jag ska va me på grevagården den 2:e eller ifall jag ska träna lite mer så jag känner mig mer säker. Ahh vi får väll se antar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0