Får väll ta och uppdatera lite

Har suttit med läxor hela kvällen sköj! Ne vi skulle skriva nån svenska uppsats om Hasch så nu har jag iallafall kommit halvvägs.
Grymt soft dag imorrn har en inställd lektion så börjar 9.30 och slutar 10.50! Så jag tar nog och cyklar in så jag får sova lite.

Igår va jag på skara hästsport igen (3:e gången denna veckan;P) Så hämtade vi en sadel och jag köpte silicon snoddar typ. Sen va ju Ulrika där så vi fick en kylbalsam värt typ 250 spänn!! Bara sådär. Snälla Ulrika!

Men iallafall har ju gått runt och kännt på alla nya fina vinter kläder och kan man säga att jag redan är overexited för höst rean på Charlies!:D Måste köpa en ny vinter jacka men måste bara bestämma mig för vilken...

Glöm inte att bli ett fan av skara hästsport på facebook!!

Ridningen idag gick bra och jag provade pelhamet idag igen men det får nog bli lite utav ett uteridnings bett för det behövs inte så mycket broms inne men nu har jag iallafall testat. Rider fortfarande på 2 tyglar så att det inte blir för skarpt kan försöka fota nån dag.
Avslutar med en liten bild som inte är från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0