Dagens ridning

Idag testade jag ett nathe pelham ett ganska milt pelham i flexistång. Ok funkade inte att lägga in bild men alla vet hur ett nathe bett ser ut va??

Iallafall så red jag på dubbla tyglar så att jag kunde rida mest på bridong tygeln men samtidigt kunna ta i stångtygel när han drar iväg. Funkade väldigt bra när han ångade iväg men jag ska testa det lite mer innan jag kan skriva recension. Ska troligtvis rida ut imorrn så tänkte testa det då med. Bettet är ju dock inte mitt utan jag lånade det men jag tyckte det var lite för litet nästan men jag ska prova lite olika imorrn.




Är det något ni vill att jag ska skriva om så släng iväg en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0