Dålig vecka:/

Seriöst dom 2 veckorna som kommer blir nog de värsta på länge:/ fölet dör, prissen åker och jag har inget att göra mer än att sakna honom hela 2 veckor!!!!:O Han är faan min bästa vän och har varit där för mig varenda dag i över 3 år!!
Älskar dig Prince Lee!!!!!




Men summer flight kommer den 20:e!!:D den enda goda nyheten på länge:D

Sen stör jag mig på personer som bara tjötar på sina egna "problem" HELA tiden seriöst:S
Ne nu ska jag inte klaga, men ibland går det över gränsen...


Kiss/ Julia<3

Kommentarer
Postat av: du vetg nog vem.:P

du ska ju till liseberg med mig:) :P det kanke kan få ´dig på lite andra tankar. och sorry om jag är en av dem som tjatar om mina problem:/

älskar dig!! jag kommer se till att du tar dig i genom det här! och vi ska ha skoj på vägen!!! pöss pöss

2010-05-08 @ 13:19:11
Postat av: moa

frågestund på bloggen!

2010-05-09 @ 18:00:05
URL: http://moahellstrand.blogg.se/
Postat av: kajsa

fin ponny:D

2010-05-13 @ 12:28:24
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0